Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенон на фарове без лупи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ето предлагат ми и това Xenon Express - система от AC тип. Системата е сходна с предната, но е с 1 година гаранция. Цена: 78.85 лв
    от xenon.bg

    п.с. Излезе един проблем, вярно ли е че се забраняват ксенон системите за допълнително вграждане на фарове без лупи?
    Last edited by Versace; d.m.y г., 18:57.
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
      ето предлагат ми и това Xenon Express - система от AC тип. Системата е сходна с предната, но е с 1 година гаранция. Цена: 78.85 лв
      от xenon.bg

      п.с. Излезе един проблем, вярно ли е че се забраняват ксенон системите за допълнително вграждане на фарове без лупи?
      ....ми то 25% от всички коли и всички голфове(100%),трябва да ги спрат или глобят.......май ше се изкарат кинти...чесно казано ,не ми се вярва....
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        Аз карах с H7R-никакви грижи...
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение

          п.с. Излезе един проблем, вярно ли е че се забраняват ксенон системите за допълнително вграждане на фарове без лупи?
          H7R e специално за рефлекторни фарове, така че проблем няма да имаш. Все пак лупата дава по-добър срез, но при добра регулировка на рефлекторния фар си светят добре без да заслепяват, само че с доста по-силна светлина - ако си виждал халогени 100W, ефекта е същия.
          Иначе по второто ти питане - това е несериозно, защото има с поръдък по-опасни неща, които са разрешени в БГ (като например регистрацията на коли с десен волан) и първо тях трябва да забранят, докато стигнат до такива безобидни на техния фон неща, като ксеноните.
          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 20:39.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #20
            Някъде във форума беше обсъждано предложението за забраната на ксеноните които не са фабрично вградени. Рано или късно ще стане.
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
              Що, аз тия 8000K най ми харесват
              А така, "перфектното" решение - 8К на рефлекторен фар... Освен, че ще заслепяваш насрещните и ще отнасяш псувни от абсолютно всички, с които се разминаваш, с такава конфигурация (особено пък от тия "за 60 лева") ще си прецакваш и собственото зрение... 8К много пъти е обсъждано, че в повечето "нормални" държави е забранено...
              За мен перфектната топлина на цвета е 5К, освен ако не си от тия дето слагат ксенон да гъзареят с него - ако е така, дирекно боцкай 12К и не се занимавай с половинчати работи (като 8К)...

              Comment


              • #22
                "боцкай" badmadafaka, найстина си бед мадафака
                По темата: Студено бяло - 5000 найстина и за мен е идеалната - да става ДЕН!
                Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта!
                146 1.4 - Темпераментната друсалинда
                Fiat Punto 1.2 - Сефтака

                Comment


                • #23
                  В някои държави в европа ксенон без пръскалки на фаровете е абсолютно забранен.
                  CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                  Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                  Comment


                  • #24
                    И аз съм чувал подобно нещо (за достоверността му не се ангажирам). Но на мен ми е много интересно с какво ще помогне тази пръскалка, ако ти е засъхнала здраво калта по фара - все пак не може да докара налягането на пароструйка. Така, че ми се струва, това е поредната измишльотина
                    Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 00:05.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                      И аз съм чувал подобно нещо (за достоверността му не се ангажирам). Но на мен ми е много интересно с какво ще помогне тази пръскалка, ако ти е засъхнала здраво калта по фара - все пак не може да докара налягането на пароструйка. Така, че ми се струва, това е поредната измишльотина
                      бе аз кръстосах Европа вече 10 пъти с афтърмаркет ксенон и никой нищо не ми каза...
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                        В някои държави в европа ксенон без пръскалки на фаровете е абсолютно забранен.
                        И не само. Има и цяла система за насочване на лъча спрямо положението на колата на пътя. Дори и да минаваш през бабуни лъча остава хоризонтален и не блещука в отсрещните коли. Те за това фабричния ксенон струва толкоз пари. Иначе бластите и лампите са само малка част от нещата.


                        Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                        с какво ще помогне тази пръскалка, ако ти е засъхнала здраво калта по фара
                        Ако не от първото то от третото пръскане ще го изчисти. Все пак се пръска най-вече на мокър път, когато калта не се спича.

                        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                        бе аз кръстосах Европа вече 10 пъти с афтърмаркет ксенон и никой нищо не ми каза...
                        Не бързай да се радваш. То от веднъж се случва.


                        Относно топлинното число бих заложил да е една идея по-топла от перфектното бяло. В дъжд или мъгла 4500-4600K е по-добре от 5000K.
                        Last edited by CTOMAHATA; d.m.y г., 00:45.
                        sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                        Comment


                        • #27
                          Това с регулацията не е за бабуни, тия коли не ги правят за нашите условия, а е за различен терен и натовареност, прословутата самонастройка при ново Рено Меган съм я виждал на живо и е с 2 потенциометъра ... които по нашите пътища се трошат доста често.
                          И понеже тоя същия Меган, пък и други нови съм ги гледал как минават легнали полицаи - самонастройката там не помага, докато свали снопа вече ти е светнало в очите.

                          За цветната температура - всичко друго освен 4300 е гъзарийка, но не и ефективно осветление при мокро или мъгливо време.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • #28
                            Абе аз за европата знам че афтърмаркет ксенонТите трябва да са с CE сертификат и се монтират само на автомобили които имат регулиране на на фаровете от купето. Монтажа става в одобрен сервиз щото като те спрат куките и като ти кажат Абе що сваляш самолети с тия фарове бе, ти им показваш китапчето което са ти дали в сервиза и тва е.
                            '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                            Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                            Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                            Comment


                            • #29
                              [QUOTE=CTOMAHATA;919413]И не само. Има и цяла система за насочване на лъча спрямо положението на колата на пътя. Дори и да минаваш през бабуни лъча остава хоризонтален и не блещука в отсрещните коли. Те за това фабричния ксенон струва толкоз пари. Иначе бластите и лампите са само малка част от нещата.


                              Ти пък ако мислиш че системата за автоматично нивелиране може да реагира на всяка бабуна и да ти мести фара нагоре надолу по 100 пъти в минута си в голяма грешка
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment


                              • #30
                                Сега вече на цяло се обърках. Да слагам ли на рефлекторен фар или не? За светлината вече се спрях на 5000К или 6000К. А някой карал ли е с такива крушки H7R? Намерих в нета една ксенон система с такива крушки, а в xenon.bg попитах за тях и ето какво ми отговориха:
                                крушки H7R сме внасяли пробно, но освен по-слабо светене, друг ефект от черната лента в основата на крушката така и не видяхме. По принцип за липса на заслепяване най-важния фактор е точния фокус на крушките, а нашите определено го имат
                                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X